Wilt u meer informatie omtrent de nieuwe regelgeving? Bekijk onze veelgestelde vragen

Dé #1 van Nederland!

Afspraak maken

Wij staan voor u klaar

Klachten willen wij natuurlijk graag voorkomen, maar het kan toch voorkomen dat u ontevreden bent over onze dienstverlening. Gebruik onderstaand formulier om uw klacht online bij ons in te dienen. Wij behandelen alle klachten met uiterste zorg.

Heeft u een vraag? Maak dan gebruik van onze chatfunctie. Rechtsonder kunt u uw vraag stellen aan een van onze medewerkers en krijgt u doorgaans binnen 5 minuten een antwoord.

Klachtenformulier

Gebruik onderstaand formulier om uw klacht online bij ons in te dienen. Wij behandelen alle klachten met uiterste zorg.
  • Je krijgt een bestel- of ordernummer zodra je bij ons een testmoment hebt ingeboekt. Dit nummer begint altijd met C211. Wij hebben dit nummer nodig zo weten wij over welk product het gaat. Beide nummers zijn hetzelfde. Uw bestelnummer staat in de bijlage van de bevestigingsmail. Uw ordernummer staat in bijlage van de resultaten mail.
  • Op welke locatie bent u geweeest?
  • Beschrijf uw klacht in minimaal 100 en maximaal 1000 tekens. Vermeld waarover uw klacht gaat en hoe wij uw klacht het best kunnen behandelen.