Vanaf 1 april zijn al onze locaties gesloten, hierdoor is het niet meer mogelijk om na deze datum een afspraak te maken

Dé #1 van Nederland!

Afspraak maken
Nederlands
English
Spoedtest.nl kantoor

Wij staan voor je klaar

Klachten willen wij natuurlijk graag voorkomen, maar het kan toch voorkomen dat je ontevreden bent over onze dienstverlening. Gebruik onderstaand formulier om je klacht online bij ons in te dienen. Wij behandelen alle klachten met uiterste zorg.

Heb je een vraag? Maak dan gebruik van onze chatfunctie. Rechtsonder kun je je vraag stellen aan een van onze medewerkers en krijg je doorgaans binnen 5 minuten een antwoord.

Klachtenformulier

Gebruik onderstaand formulier om je klacht online bij ons in te dienen. Wij behandelen alle klachten met uiterste zorg. Let op: heb je je uitslag nog niet ontvangen of heb je hier een vraag over? Klik dan hier.

  • Je bestelnummer begint met C21 of C22 en is te vinden in de afspraakbevestigingsmail, zowel in de bijlage als het e-mailonderwerp. We hebben dit nummer van je nodig om je afspraak te vinden in ons systeem.
  • Op welke locatie ben je geweest?
  • Beschrijf je klacht in minimaal 100 en maximaal 1000 tekens. Vermeld waarover je klacht gaat en hoe wij je klacht het best kunnen behandelen.


Externe, onafhankelijke klachtenbehandeling

Wij proberen zo goed mogelijk voor je te zorgen. Toch kan het gebeuren dat je hierover niet tevreden bent. Je kunt ons dit laten weten. Je kunt je vraag of klacht voorleggen aan het onafhankelijke Klachtenloket Zorg. Een medewerker van het Klachtenloket probeert je klacht met informatie en advies op te lossen en kan je in contact brengen met een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Die kan bemiddelen tussen jou en ons, zodat we samen alsnog een goede oplossing kunnen vinden. Je bereikt het Klachtenloket Zorg gemakkelijk door te bellen naar telefoonnummer 070-310 53 92. Dat kan van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur. Of stuur een mail naar info@klachtenloket-zorg.nl. Kijk voor meer informatie op: https://www.degeschillencommissiezorg.nl/klachtenloket-zorg/

De Geschillencommissie

Je kunt ook een klacht indienen bij de externe en onafhankelijke Geschillencommissie Zorg Algemeen. Je klacht wordt dan een geschil. Een onpartijdige, deskundige commissie beoordeelt je geschil en je ontvangt een bindende uitspraak. Dat betekent dat jij en wij ons aan de uitspraak moeten houden en niet in hoger beroep tegen de uitspraak kunnen gaan. Voor meer informatie hierover kijk je op: https://www.degeschillencommissiezorg.nl/