Wil je in contact komen met ons? Dat kan per e-mail via info@spoedtest.nl.
Heb je liever direct contact met een van onze medewerkers? Klik dan op de blauwe button rechtsonder in het scherm en start de live chat.
Maak nu jouw afspraak
Vergeet niet om een geldig legitimatiebewijs mee te nemen naar de testlocatie. Let op: Op de locatie vragen wij jou naar je Burgerservicenummer, je documentnummer, je postcode en je huisnummer. Heb je dit niet bij je, dan kunnen wij de test niet bij je afnemen.
Wil je annuleren? Dat kan gemakkelijk tot 24 uur voor je afspraak via de verstuurde link in de bevestigingsmail. Annuleer je tot 24 uur van tevoren, dan vindt er een gedeeltelijke restitutie plaats. Wij brengen namelijk €10,- administratiekosten in rekening. Annuleer je buiten deze termijn, dan vindt er geen restitutie plaats.
Let op: Groepsboekkorting wordt toegepast bij het invullen van de gegevens.
Al onze testlocaties zijn per 1 april gesloten. Het is niet meer mogelijk om een afspraak in te plannen. Wij hopen u met dit bericht voldoende te hebben geïnformeerd.